Het maken van een bezoekafspraken in 6 stappen

(voorbeeld van een resultaatgericht script)

1. Begroeten 
 ”Dag meneer Jansen, met Bond, James Bond van (bedrijfsnaam)"
2. Kapstok, reden dat je belt
”Ik bel u omdat wij van "bedrijfsnaam" 
merken dat ....”.
3. Interesse wekker
”Bedrijfsnaam heeft bij verschillende opdrachtgevers .... kunnen bereiken. Hiermee werd een
....bereikt. Graag wordt met u een
afspraak gemaakt om u inzicht te geven hoe "bedrijfsnaam" dit bij andere klanten
heeft gedaan zodat u daar uw voordeel mee kunt doen. U ontvangt direct een
aantal concrete tips en ideeën over hoe dit bij ook bij u zou kunnen worden toegepast”.
4. Voorstel voor de afspraak
”Wanneer schikt dit u het beste, volgende week maandag om 15.00 of liever
woensdag in de ochtend?”
5. Samenvatten
”Heel fijn, dan staat de afspraak met ..... op maandag 15.00 uur op
uw kantoor aan de ... Op welk e-mailadres kan ik de afspraak bevestigen?”
6. Positief slot
”Hartelijk dank voor uw tijd meneer .... een succesvolle dag nog!”


Neem  contact op voor meer informatie!