Na een intakegesprek geeft Robuz een inschatting over het aantal afspraken die binnen een periode kunnen worden gemaakt. De opdrachtgever bepaalt in welk tempo er mag worden gewerkt. Een campagne eindigt na realisatie van het vooraf gestelde doel.

 

De introductie van een product of een dienst slaagt uitsluitend als de opdrachtgever en Robuz zich gezamenlijk inspannen. Indien gewenst kan Robuz deskundige ondersteuning bieden bij het creëren van onderscheid in de markt, middels het Robuz Markt Generatie Model (RMG).

 

Voor aanvang van een campagne worden de Robuz-medewerkers voorzien van documentatie over het product of de dienst. Gedegen kennis, gecombineerd met talent, expertise en beleving vormen de uitgangspunten voor een doelgericht telefonisch gesprek.

 

Het behoort tot de mogelijkheden dat een project manager van Robuz, samen met de medewerkers die het project uitvoeren, op bezoek komen bij de opdrachtgever. Het inlevingsvermogen van de medewerkers kan zo worden vergroot en de resultaten verbeterd.